Kompleksowa wymiana nawierzchni w torach głównych zasadniczych nr 50, 51, 1 w km od 0,995 do km 12,296 oraz w torze głównym dodatkowym nr 3 w stacji Przemyśl Bakończyce linii kolejowej nr 102 Przemyśl – Malhowice
2021 - 2023 r.
Firma Geodraw pełniła pełną obsługę geodezyjną, w tym wykonanie mapy do celów projektowych, dla tej strategicznej inwestycji. Prace obejmowały wymianę nawierzchni torowej na odcinku od km 0,995 do km 12,296 oraz na torze dodatkowym nr 3 w stacji Przemyśl Bakończyce.
Zakres prac geodezyjnych obejmował:
Wykonanie mapy do celów projektowych:
Na wczesnym etapie nasza firma przygotowała szczegółową mapę do celów projektowych, która była fundamentem dla całego projektu. Dzięki precyzyjnym pomiarom mogliśmy zapewnić dokładne wytyczenie trasy i infrastruktury torowej, co miało kluczowe znaczenie dla prawidłowej realizacji inwestycji.Precyzyjne wytyczanie torów:
W oparciu o mapę oraz dodatkowe pomiary terenowe nasz zespół wytyczył osie torów oraz elementy infrastruktury towarzyszącej na modernizowanym odcinku. Nasze wytyczania miały na celu zapewnienie zgodności z dokumentacją projektową.Nadzór geodezyjny:
Firma Geodraw zapewniała bieżący nadzór nad wszystkimi etapami prac związanych z wymianą nawierzchni torowej. Dzięki temu możliwe było szybkie i precyzyjne rozwiązywanie ewentualnych problemów technicznych i zapewnienie najwyższej jakości prac budowlanych.Inwentaryzacja powykonawcza:
Po zakończeniu modernizacji wykonaliśmy dokładną inwentaryzację powykonawczą, obejmującą wszystkie elementy nowej infrastruktury. Inwentaryzacja ta była kluczowa dla finalnego odbioru technicznego oraz przekazania torów do użytkowania.
Modernizacja linii kolejowej nr 102 przyczyniła się do znacznej poprawy infrastruktury kolejowej w regionie. Wymiana nawierzchni torowej umożliwiła zwiększenie prędkości pociągów oraz poprawę bezpieczeństwa i niezawodności transportu kolejowego na tym odcinku. Dzięki temu linia kolejowa stała się bardziej efektywna, a cały region zyskał lepsze połączenia komunikacyjne